PENCUCI MUKA TERBAIK UNTUK HILANGKAN WHITEHEAD DAN BLACKHEAD!!!




Entry kali ini, saya ingin berkongsi tentang masalah whitehead dan blackhead ang menjadi penyebab muka tampak kusam dan suram serta tidak bermaya. Saya sendiri pernah mengalami masalah tersebut. Apabila melihat kulit muka di cermin, memang geram aje nak picit- picit sehingga merah kulit muka. Namun, kerja picit memicit ni dah lama saya pencen sejak amalkan SHAKLEE.

Antara produk terbaik yang terbukti berkesan untuk  menghilangkan whitehead dan blackhead ialah Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite.Ia terbukti secara saintifik dan merupakan pencuci muka semulajadi tanpa kesan sampingan yang merbahaya. Selain itu, pencuci muka ini amatlah jimat yang mana 1 tiub boleh tahan sampai  6 bulan.





MANFAAT GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER





Kali ini, saya bawakan sekali testimoni pengguna Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite
untuk membuktikan lagi keberkesanan pencuci muka ini:

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀



TESTIMONI>>>>>>>>>>>>TESTIMONI>>>>>>>>>>TESTIMONI>>>>>>>>>>>TESTIMONI

Customer ni pakai mekap remover dengan facial cleanser. Selepas ambil dua benda ni, masalah whitehead dan kulit kering sudah hilang. Yang penting jimat, setahun pon belum habis lagi pakai.







nak tahu lebih lanjut tentang produk penjagaan kulit NUTRIWHITE???

ATAU

nak dapatkan konsultasi percuma???


boleh hubungi saya:



1. PM page VitaminMama di https://www.facebook.com/shakleejerteh/

2. PM personal page saya, https://www.facebook.com/ct.syuhada.90

 3. Call/SMS/WhatsApp saya di 0148046113  Syuhada /Shaklee Independent Distributor [1109136] 


 4. EMAIL ada_niksoh@yahoo.com





Comments

Popular posts from this blog

Bahana Kencing Manis

ASAL USUL PERKATAAN VITAMIN YANG PERLU ANDA TAHU

TIPS HILANGKAN MORNING SICKNESS IBU HAMIL