PENGEDAR SHAKLEE LOKASI JERTEH, TERENGGANU.



Saya start makan Shaklee pada 2012 lagi. Disebabkan saya mengandung anak pertama semasa di Universiti, saya inginkan tubuh badan yang sihat dan cergas walaupun saya ibu mengandung. Jadi, saya cuba makan Set Hamil Shaklee, waktu mengandung anak pertama saya alami alahan yang teruk. Saya langsung tidak dapat mengambil makanan berat seperti nasi dan lain- lain. Mujurlah ada ESP, Saya bersahur pon minum ESP ajer, Alhamdulillah tahan sampai berbuka. Jadi, saya fikir kenapa tidak saya kongsikan perkara bermanfaat ini kepada ahli keluarga dan rakan- rakan?





Jika anda menetap di Jerteh atau Besut, dan nak beli Shaklee, boleh terus contact saya :

 
1. PM page VitaminMama di https://www.facebook.com/shakleejerteh/

2. PM personal page saya, https://www.facebook.com/ct.syuhada.90

 3. Call/SMS/WhatsApp saya di 01121709220  Syuhada /Shaklee Independent Distributor [1109136] 

 4. EMAIL syuhada88888@gmail.com

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Comments

Popular posts from this blog

Bahana Kencing Manis

ASAL USUL PERKATAAN VITAMIN YANG PERLU ANDA TAHU

PRODUK UNTUK BANTU IBU MENYUSU PUASA DENGAN BERTENAGA