BISNES ONLINE YANG SESUAI UNTUK IBU BEKERJA BERHENTI KERJA

Dalam dunia hari ini, keputusan untuk berhenti kerja bukanlah perkara yang mudah. Kenaikan 
harga barang dan peningkatan kos sara hidup yang tinggi menyebabkan pasangan suami isteri terpaksa bekerja untuk menampung perbelanjaan harian mereka. Namun, sebagai ibu yang bekerja, hati sentiasa gundah memikirkan keadaan anak yang ditinggalkan di rumah pengasuh. Naluri seorang ibu sangatlah sensitive. Saya juga merupakan ibu kepada dua orang anak. Jadi, saya tidak terlejut iika ada ibu yang hendakberhenti kerja kerana tidak sanggup membiarkan anak di rumah pengasuh. Saya ada idea menarik untuk dikongsi bersama anda yang ingin mencari pendapatan sampingan, jadi, lepas ni anda tidak perlu risau lagi untuk berhenti kerja jika pendapatan bisnes anda melebihi gaji bulanan anda.

BISNES SHAKLEE

Untuk bisnes Shaklee yang saya ajak ni, saya dah pun buat sejak tahun 2012 lagi. Apa itu Shaklee,
 Shaklee ialah produk kesihatan. 

Yang menariknya bisnes Shaklee ni ialah, kita tidak perlu untuk menyimpan stok, kita tidak perlu 
mulakan bisnes dengan membeli barang dan menyimpannya di bawah katil. Bisnes Shakle juga tidak memerlukan anda berjumpa dengan orang. Bagaimana??? Dengan menjalankan bisness secara online. Bisnes ini boleh dibuat secara online 100%. Saya sendiri menjalankan bisnes Shaklee ini dengan hanya menggunakan medium sosial seperti Blog ini yang sedang anda baca dan juga face book dan Whatsapp.


INFINITY INCOME

Pendapatan yang kita akan dapat adalah bergantung kepada berapa banyak usaha kita untuk

 mendapatkan hasil tersebut. Apabila kita kuat berusaha, maka kita akan mendapat hasil yang 

tnggi juga.


Image may contain: text



Bagaimana bisnes Shaklee ini berjalan?



Bisnes Shaklee boleh dimulakan sejurus selepas anda mendaftar bersama saya (yuran ahli RM

 79.50), saya akan terus masukkan anda ke 2 kumpulan latihan pemasaran online kami. Anda bina 

sebuah blog mengikut panduan yang diajarkan oleh kumpulan kami ini. Kemudian anda tulis artikel-

artikel di dalam blog tadi menggunakan cadangan-cadangan yang kami sedialan di dalam 

kumpulan.

Mahu tahu bagaimana jualan terhasil setelah anda tulis artikel di blog?

Rujuh aliran rajah di bawah.



No automatic alt text available.

Apa yang kami cadangkan adalah apa yang kami buat dan terbukti berkesan untuk bantu kami jana 

sekurang-kurangnya 4-angka pendapatan sampingan sebulan.

No automatic alt text available.





Mahu daftar bisnes Shaklee hari ini?


Hubungi saya untuk daftar bisnes hari ini demi untuk cepat-cepat berhenti kerja untuk jaga sendiri anak tersayang.


1. PM page VitaminMama di https://www.facebook.com/shakleejerteh/

2. PM personal page saya, https://www.facebook.com/ct.syuhada.90

 3. Call/SMS/WhatsApp saya di 0148046113  Syuhada /Shaklee Independent Distributor [1109136] 



 4. EMAIL ada_niksoh@yahoo.com

πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“


Comments

Popular posts from this blog

Bahana Kencing Manis

ASAL USUL PERKATAAN VITAMIN YANG PERLU ANDA TAHU

PRODUK UNTUK BANTU IBU MENYUSU PUASA DENGAN BERTENAGA