KANDUNGAN ISTIMEWA VIVIX YANG PERLU ANDA TAHU






Mungkin ramai yang belum mengetahui atau belum pernah mendengar perkataan VIVIX ini. Entri hari ini saya ingin kongsikan tentang kandungan yang terdapat di dalam VIVIX Shaklee yang begitu istimewa sekali. Saya sendiri begitu kagum dengan keunikan Vivix ini dan membawa saya untuk berkongsi kandungannya dengan pembaca.


Kandungan vivix terdiri daripada empat perkara, antaranya ialah Ekstrak polyganum cuspidatum, anggur nuscadine, ekstrak purple carrot dan ekstrak europian elderberry.
Jom kita tengok satu persatu daripada item tersebut.




 POLYGANUM CUSPIDATUM

Merupakan sumber utama  resveratrol kepada vivix.
Anti penuaan, anti-oksida, anti radang. anti kanser dan mengurangkan lemak atau lipid.
Secara tradisi0nalnya adalah untuk meningkatkan kebersihan mulut, kesihatan jantung, rawatan hepatitis yang teruk, radang, penyakit kulit dan sembelit.



ANGGUR MUSCADINE

Mengelakkan penyakit kanser, kenving manis, atherosclerosis ( pengerasan arteri yang menyebabkan penyakit jantung dan heart attack), kegagalan buah pinggan yang kronik dan penyakit alzheimer( nyanyuk).







PURPLE CARROT

Mengandungi anthocyanins yang berkesan untuk Anti- Carcinogenic ( menyebabkan cancer) terhadap sel kanser kolon, Anti Imflammatory Properties ( sifat- sifat anti- radang) yang kuat, melindungi kesihatan mata dan memperbaiki kesihatan  Vascular.









EUROPEAN ELDERBERRY

Merawat selsema, H1N1 (swine flu), HIV/AIDS dan untuk meningkatkan sstem imun, sakit sinus, sakit belakang dan sakit kaki (sciatica), sakit saraf ( neuralgia), sindrom keletihan yang kronik, hay fever ( allergicrhinthis), kanser, julap untuk sembelit dan meningkatkan laluan urin ( urine flow).




Sekian sahaja coretan saya hari ini.Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang VIVIX, boleh pm saya dengan cara di bawah:



 1. PM page VitaminMama di https://www.facebook.com/shakleejerteh/

2. PM personal page saya, https://www.facebook.com/ct.syuhada.90

 3. Call/SMS/WhatsApp saya di 0148046113  Syuhada /Shaklee Independent Distributor [1109136] 

 4. EMAIL ada_niksoh@yahoo.com





Comments

Popular posts from this blog

Bahana Kencing Manis

ASAL USUL PERKATAAN VITAMIN YANG PERLU ANDA TAHU

TIPS HILANGKAN MORNING SICKNESS IBU HAMIL